יום רביעי, 13 במרץ 2013

היום עצבן אותי ש... 3.13.13

היום עצבן אותי ש... 

  • האוטובוס הבריז לי*- השעה 14:15 האוטובוס הביתה אמור להגיע עד 14:22, אני ועוד 4 אנשים מחכים בתחנה. כעבור 7 דקות אני רואה את האוטובוס במעלה הרחוב כולם קמים מהספסל ואני מרים את היד כדי שיעצור, הוא נוסע לאט אבל 50 מטר לפני התחנה הוא מגביר את המהירות ונוסע מבלי לעצור בתחנה!!! השעה: 14:25 ואני בדרכי הביתה ברגל (הליכה של חצי שעה)... 
ועוד משהו לסיום:
  • חצי שקית- מי לא קנה פעם חטיף כלשהו וגילה להפתעתו שהשקית חצי מלאה  זה קורה יותר בחטיפים מלוחים אבל בכל אופן זה מרגיז!!! 


*סיפור אמיתי

5 תגובות:

  1. הזכרת לי נשכחות אלים...
    אני זוכר אוטובוסים מבריזים לי. מחד זה היה ממש מטריד אך מנגד תמיד ניצלתי את הזמן לרחף בין מחשבות...

    השבמחק
  2. שאלת החטיף היא שאלה אמיתית אבל כדי לדעת אם "רימו" אותך צריך פשוט לשקול את השקית ולראות אם זה תואם את מה שכתוב על האריזה. אם כן אז לא רק שלא רימו אותך אלא אפילו עזרו לך להבין שמוכרים לך בהרבה כסף אוויר (ומלח ועוד כמה חומרים נפסדים). אניממליצה לכרסם גזר - זה גם פורק יותר קריזות מאנשים עצבניים.
    כל הכבוד על הבלוג המדליק
    מרב

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. התכוונתי לכתוב שאהבתי את האופטמיות שלך. ציינת שראית את חצי השקית המלאה. בדרך כלל אנשים רואים את חצי הכוס הריקה!
    בהצלחה עם הבלוג.
    את שלנו כבר ראית? 'הבלוג המשעמם' של מרכז יום שני ב- 09:00?
    חג כשר ושמח, רבקי

    השבמחק
  5. אלים, פעם הבאה תצלם את השקית, ותצלם את התוכן של השקית בשקית שקופה (כמו של סנדוויצ'ים) ואז נפיץ את זה בפיסבוק ,מבטיחה לך שיהיה לזה הרבה תהודה.

    השבמחק