יום חמישי, 18 באפריל 2013

היום עצבן אותי ש... 4.18.13

היום עצבן אותי ש...

  • פלפל חריף- היום בארוחת הצהריים הגישו בסלט פלפל חריף, אני ואחי התערבנו מי יצליח לאכול 10 גרעיני פלפל חריף. אחי התחיל והצליח לאכול 10 גרעינים. אני חשבתי 'אם הוא מצליח לאכול כל כך הרבה גרעינים בטח שזה ממש לא חריף' בביטחון רב ניגשתי לפלפל, חציתי אותו והכנסתי את שני החצאים לפה...  קצת יותר מידי חריף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


  • משאל לעזאזל- בזמן האחרון אני מחפש כמה גאדג'טים חדשים להוסיף לבלוג*. אחד מהדברים שמצאתי היה משאל לגבי הבלוג ("סקר בונה"). ניגשתי לעבודה- כתבתי את כל השאלות, בניתי טבלה וניסחתי קריטריונים. הסקר מוכן. לחצתי אישור אבל הייתה בעיה לא אושר התאריך האחרון להצבעה בסקר, אז שיניתי את התאריך עוד פעם לא עבד! עוד פעם שיניתי לא עבד!! עוד פעם לא עבד!!! מספיק!!!! כל כך התעצבנתי עד שפשוט כיביתי את המחשב בלי לחשוב (ותוך כדי מחקתי בטעות את הפוסט).


 


*גאדג'טים חדשים- שעון, אקוריום בו ניתן להאכיל את הדגים, טבלה המראה סה"כ כניסות לבלוג, צבע לטקסט של הפסטים ועוד...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה